Hoe weet ik of mijn product op voorraad is?
Benieuwd of jouw spiegel op voorraad is? Klik op de spiegel die jij wilt hebben, kies het formaat en onder de prijs zie je direct of deze op voorraad is. Als jouw favoriete spiegel niet op voorraad is kun je nog steeds jouw bestelling plaatsen. Je krijgt dan een e-mail met daarin de verwachte levertijd.
Benieuwd of jouw spiegel op voorraad is? Klik op de spiegel die jij wilt hebben, kies het formaat en onder de prijs zie je direct of deze op voorraad is. Als jouw favoriete spiegel niet op voorraad is kun je nog steeds jouw bestelling plaatsen. Je krijgt dan een e-mail met daarin de verwachte levertijd.
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen bij Dutch Mirror Collection vanaf €75,- worden gratis thuisbezorgd in Nederland. Plaats je een bestelling onder de €75,- dan rekenen wij €6,95 verzendkosten.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Na het plaatsen van je bestelling heb je per mail een bestelbevestiging ontvangen. In deze mail staat bij ieder artikel de verwachte levertijd. Uiterlijk op de laatste dag voor het verstrijken van de genoemde levertijd, ontvang je van ons per mail een verzendbevestiging met verdere informatie over de bezorging.
Is de genoemde levertijd verstreken en heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Kan ik als zakelijke klant bestellen?
Natuurlijk! Je kunt je bestelling plaatsen onder je bedrijfsnaam en ontvangt dan altijd een gespecificeerde factuur. Heb je specifieke wensen, zoals een groot aantal artikelen of projectmatige inkoop? Neem contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.
Bestellingen bij Dutch Mirror Collection vanaf €75,- worden gratis thuisbezorgd in Nederland. Plaats je een bestelling onder de €75,- dan rekenen wij €6,95 verzendkosten.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Na het plaatsen van je bestelling heb je per mail een bestelbevestiging ontvangen. In deze mail staat bij ieder artikel de verwachte levertijd. Uiterlijk op de laatste dag voor het verstrijken van de genoemde levertijd, ontvang je van ons per mail een verzendbevestiging met verdere informatie over de bezorging.
Is de genoemde levertijd verstreken en heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Kan ik als zakelijke klant bestellen?
Natuurlijk! Je kunt je bestelling plaatsen onder je bedrijfsnaam en ontvangt dan altijd een gespecificeerde factuur. Heb je specifieke wensen, zoals een groot aantal artikelen of projectmatige inkoop? Neem contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.
Hoe kan ik betalen?
Bij het plaatsen van je bestelling kan je zelf aangeven op welke wijze je wilt betalen. Je kunt kiezen uit alle gangbare manieren:
iDeal
Betaal je het liefst vooraf? iDeal is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank.
Bancontact (voor Belgische klanten)
Woon je in België? Natuurlijk accepteren wij ook betalingen met Bancontact (voorheen MisterCash).
Paypal
Als je een PayPal-rekening hebt, kun je je bestelling betalen met PayPal. Je PayPal-account koppel je eenvoudig aan je betaalrekening of creditcard. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Overboeking
Boek je betaling over naar ons IBAN rekeningnummer, betalingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt. Zodra de betaling binnen is wordt jouw artikel verzonden.
Kan ik gebruik maken van een kortingscode?
Door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief ontvang je een kortingscode/giftcard van € 10,-. Deze giftcardcode kun je besteden bij bestellingen vanaf € 75,- en kun je invullen in de winkelwagen.
Als je een grote bestelling wilt plaatsen, ben je altijd welkom om bij de klantenservice een offerte op te vragen.
Bij het plaatsen van je bestelling kan je zelf aangeven op welke wijze je wilt betalen. Je kunt kiezen uit alle gangbare manieren:
iDeal
Betaal je het liefst vooraf? iDeal is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank.
Bancontact (voor Belgische klanten)
Woon je in België? Natuurlijk accepteren wij ook betalingen met Bancontact (voorheen MisterCash).
Paypal
Als je een PayPal-rekening hebt, kun je je bestelling betalen met PayPal. Je PayPal-account koppel je eenvoudig aan je betaalrekening of creditcard. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Overboeking
Boek je betaling over naar ons IBAN rekeningnummer, betalingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt. Zodra de betaling binnen is wordt jouw artikel verzonden.
Kan ik gebruik maken van een kortingscode?
Door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief ontvang je een kortingscode/giftcard van € 10,-. Deze giftcardcode kun je besteden bij bestellingen vanaf € 75,- en kun je invullen in de winkelwagen.
Als je een grote bestelling wilt plaatsen, ben je altijd welkom om bij de klantenservice een offerte op te vragen.
Je hebt je bestelling ontvangen, maar het is toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Geen probleem! Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?
Je kunt jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden, annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn ongeveer €10,00 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van Post NL of DPD. Dit is afhankelijk van de grootte van het pakket. Het product dat je wilt ruilen of retourneren moet in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Retour aanmelden of ruilen? Neem contact op met de klantenservice.
Als het product dat jij wilt ruilen of retourneren bij ons is aangekomen krijg jij het volledige aankoopbedrag van ons terug.
Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?
Je kunt jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden, annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn ongeveer €10,00 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van Post NL of DPD. Dit is afhankelijk van de grootte van het pakket. Het product dat je wilt ruilen of retourneren moet in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Retour aanmelden of ruilen? Neem contact op met de klantenservice.
Als het product dat jij wilt ruilen of retourneren bij ons is aangekomen krijg jij het volledige aankoopbedrag van ons terug.
Waar kan ik terecht met mijn klacht?
Bij Dutch Mirror Collection vinden we service belangrijk. Wij willen al onze klanten een prettige ervaring willen meegeven. Gaat er onverhoopt toch iets mis? Laat het ons weten via klantenservice. Omschrijf duidelijk wat er aan de hand is, meestal hebben we je klacht zo voor je opgelost!
Heb je klachten over de staat van het product bij levering, zoals transportschade of een kapot/beschadigd geleverd product? Laat het ons binnen 5 werkdagen na levering weten.
Bij Dutch Mirror Collection vinden we service belangrijk. Wij willen al onze klanten een prettige ervaring willen meegeven. Gaat er onverhoopt toch iets mis? Laat het ons weten via klantenservice. Omschrijf duidelijk wat er aan de hand is, meestal hebben we je klacht zo voor je opgelost!
Heb je klachten over de staat van het product bij levering, zoals transportschade of een kapot/beschadigd geleverd product? Laat het ons binnen 5 werkdagen na levering weten.
Wat zijn de algemene voorwaarden?
Download hier het pdf met de algemene voorwaarden van Dutch Mirror Collection.
Download hier het pdf met de algemene voorwaarden van Dutch Mirror Collection.