Klantenservice
Altijd bereikbaar op werkdagenVragen over jouw bestelling of wil je iets ruilen? De klantenservice van Dutch Mirror Collection is van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 9:00 uur en 18:00 uur.
Contact
Heb jij het antwoord op jouw vraag niet kunnen vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dutch Mirror Collection is van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 uur en 18:00 uur telefonisch bereikbaar via het nummer: 074 250 7155. Wil jij liever op een andere manier in contact komen? Stel dan jouw vraag via de chat op social media of vul het contactformulier in.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dutchmirrorcollection.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.